luni, 7 aprilie 2014

Ziua ei, vine!

Vine! Mai este o saptamana!

M-am scuturat ieri de dimineta ca dintr-un vis. Aprilie! Intai! Intai aprilie! A venit aprilie! Luna ei! Aoleu! Ziua ei! Vine ziua ei si io dorm in galosi!

Ziua ei. Ziua noastra. Ziua in care Matilda s-a nascut. Noua aprilie! Doamne, trei ani! TREI! Sunt mama! Eu?! De trei ani! TREI!

Cam asa tipau creierii mei unii la altii pe la 6,30 de dimineata. Bai, femei, ce faci? Trezirea! Vine ziua ei si nu ai facut nimic! Si doar ti-a zis! Si ca vrea tort cu Plusica. Ba nu, cu Ofia. Ba nu. Cu Plusica. Ba cu amandoua. Ba cu Plusica. Ba cu piratii. Pff. Ba nu, cu Plusica. Plusica sa fie! Si cagoaie. Mute cagoaie! Zice multe, dar cere doar unul. Vrea o oica din Pusica Docoica. Apoi isi aduce aminte ca de fapt vrea si o bormasina, si un fier de calcat, si un Dragonel din Plusica, si Fabrica de inghetata Plastilino. Cam astea. Si o bicicleta. Si o casca pentru bicicleta. Apoi uita. Zice ca vrea un ou roz cu suprize.
 
O saptamana mai tarziu....
 
Cam asa se desfasoara viata noastra, azi e luni, maine e iar luni. E luni. Intre timp le-am rezolvat pe toate. Locul de joaca pentru petrecere- va fi pe 13 aprilie. Ne rugam sa nu ne mai loveasca vreo bolejnita, nici pe noi nici pe copilasii dragi pe care i-am invitat. Rezolvat si tortul cu Plusica. Rezolvat si tortul cu Sofia pentru aniversarea de acasa, cea de pe noua. Rezolvat si cu bicicleta (cadou de la mamaie). Da Doamne sa avem vreme frumoasa sa se joace iezii mici afara! Abia astept, sa fie bine ca nu mai pot cu atata ne-bine!
 
Daca vreti sa ne lasati un mesaj (vreau sa i le pastrez pe toate intr-un album aniversar) ori dati buzna peste noi la petrecere ori intrati aici.
 
 
Iiiiii vine ziua eeeei!
 
 
P.S. intre timp ni s-a intamplat cel mai mizerabil lucru pe care l-am trait de ceva timp in coace... sper sa-mi revin pana la ziua copilului, deja devine o traditie sa ni se intample porcarii in perioada asta. Da' mai gata!

4 comentarii:

  1. La multi ani, Matilda, sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai e o zi, sper sa va fi revenit si sa fiti in forma pentru ziua printesei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am revenit... in sensul ca a luat o viroza :))). Incep sa cred ca sunt la camera ascunsa, sincer!

      Ștergere