duminică, 28 iulie 2013

Un cadou pentru o Mirunica

Nu mai pot de dragul lor, al bebelusilor. Iar cand se intampla ca o doamna draga sa aduca pe lume un alt suflet drag, fericirea este cu atat mai mare. Parte din bucuria de a avea acest blog, daca nu cea mai mare dintre ele, este ca a adus in viata mea oameni frumosi. Mame minunate dedicate copiilor lor, blande si intelepte. Pe copiii lor minunati pentru care ma bucur ca si cum ar fi ai mei. A caror dorinta de a fi bine si sanatosi o port mereu in suflet. Si, tot datorita blogului, am cunoscut si niste oameni foarte talentati care fac lucrusoare pentru cei dintai. Este o comunitate tare frumoasa si ma simt norocoasa ca ne-au indragit si primit!
 
Una dintre aceste mamici frumoase a devenit pentru a doua oara mama. Ne-am cunoscut datorita sarcinii, ne-a apropiat numele viitoarei mogaldete si ne-a facut sa ne iubim povestea copiilor nostri. Copii doriti, asteptati si veniti ca o minune atunci cand nimeni nu mai spera. Andreea este un om cu pace in suflet si asta se simte peste tot in jurul ei. Stai langa ea, si fara vorbe, si simti bunatatea ei. Miercuri seara, dupa o asteptare care a parut cam lunga, Miruna a venit pe lume. Vineri am fost sa o vad, avea o zi si unpicut si statea adormita la sanul mamei. Micaaa, micuuuta! Asa cum nu-mi amintesc sa fi fost Matilda- chiar daca si ea a fost bebelus- trebuie sa fie vreo problema cu memoria mea :). Ii privesti in dragalasenia lor pierduti in tot acest spatiu mare si nou, cautand mirosul si prezenta mamei. Mare minune este viata asta, si mamele, si copiii, si noi cu totul. Uitam, dar este bine uneori doar sa privim un bebelus si sa ne amintim din ce minune am fost si noi facuti. Mamica Andreea, iti urez tot binele din lume, sa fiti sanatosi si la fel de frumosi cum sunteti si acum! Sper ca numele acesta, Miruna, sa-i aduca noroc si o viata cu liniste si oameni frumosi! Sa raspandeasca in jurul ei bunatate si pace!
 
Iar pentru ca fiecare bebelus trebuie intampinat frumos nu puteam sa nu ma duc cu un dar pentru ea. Ce dar mai potrivit as fi putut duce decat un "Tort" special facut de Mirela- Cadouri BBlusi? Mirela mi-a devenit prietena in urma unei actiuni caritabile si de atunci ne tine in sufletul ei. Cand vorbeste despre fi-mea i se lumineaza ochii. O iubeste, iar mie aceasta iubire imi incalzeste sufletul. Cred ca ii sunt foarte dragi copiii in general pentru ca altfel nu ar fi putut face daruri atat de frumoase pentru ei. Eu am avut toata increderea ca va iesi ceva minunat, personalizat si dedicat povestii Andreei. Cadoul mi-a depasit asteptarile, parintii au fost incantati iar oamenii de pe strada au intors capul :). Se pot face astfel de cadouri de bun venit, aniversare sau trusouri complete pentru botez.  Pe Mirela o gasiti aici. Tot ea este autoarea deja celebrului tricou cu bufnita pictat manual pentru Matilda. Va las si pe voi sa va delectati, eu abia astept urmatoarea ocazie pentru a mai duce un "tortulet".
 
 





 

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :)sunt foarte frumoase si foloseste lucruri de calitate, utile si dragalase.

      Ștergere
  2. nu-i bucurie mai mare pe lumea ca nasterea unui bebel

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei da, și eu aș fi vrut să știu de așa idee de cadou mai devreme, dar e pe lista pentru viitori bebeluși.
    Trebuie să intru să o felicit și pe Andreea pentru mica minune venită pe lume. Iar ție trebuie să-ți mulțumesc pentru că prin intermediul blogului tău am descoperit-o pe Andreea. Iubesc cum scrie ea la fel de mult cum iubesc cum scrii și tu.

    RăspundețiȘtergere