miercuri, 22 mai 2013

O Amprenta pentru Viata

Eu sunt mare amatoare de suveniruri. Mai ales de suveniruri din viata. Am pastrat mici amintiri din fiecare moment important. Este felul meu de a le tine nemuritoare. Am coronitele din scoala, am un caiet din clasa I, am carnetul de note. Am o cutie cu toate florile primite atunci cand am facut 18. Am primul martisor primit. Toate scrisorile sau felicitarile primite. Am primul buchet de le el. Am primul test de sarcina care a confirmat prezenta Matildei, il am mereu in geanta. Am toate florile primite la nasterea Matildei. Bratarica, fisa, buricelul, primul body, prima suvita de par tunsa a copilului meu. Florile de la botezul ei. Cutia pentru trusou de la botez plina cu amintirile botezului: rochita, panza de mir, cutia de mir, o invitatie, un meniu, o marturie, lista de invitati, lista cu ce a primit cadou, un balon :). Ati prins ideea. Imi place sa pastez amintiri. Mult.
 
La nasterea Matildei imi doream foarte mult sa-i iau amprentele de la picioruse. La noi copiii nu se amprenteaza la nastere. Mi-am dorit eu sa fac asta pentru a avea amintirea piciorusului ei in primele clipe de viata. In contextul nasterii si mai ales a ceea ce s-a intamplat cu noi dupa... amprentele nu au mai fost o prioritate. Cand am ajuns acasa si ne-am linistit a incolti iar ideea, dar nu am gasit un kit ok pentru amprentare. Am abandonat planul. Copilul a crescut. Am spus ca o sa facem amprentare in ipsos la un an. Nici asta nu s-a mai intamplat. Se apropia aniversarea de doi ani si imi propusesem sa duc la bun sfarsit planul si sa-mi fac tatuajul cu urma piciorusului ei, caci pentru asta imi doream sa am si amprenta. Atunci am descoperit-o pe Daniela. Ea a adus un concept nou in Romania ca reprezentant  Smallprint. Era inainte de 8 martie si avea o promotie pentru produsele ei. Un cadou de Ziua Mamei. Smallprint Romania realizeaza amintiri in argint pur (pandantive, brelocuri, butoni). Pentru noi era exact ceea ce-mi doream: sa pot avea ceva fizic si fidel realitatii mereu cu mine. Mi-am comandat doua pandantive, unul cu amprenta piciorusului si unul cu amprenta manutei. Ceva asa:
 
 
Planuiesc sa-i fac si Matildei un suvenir cu atingerea mea. Printr-o procedura unica se poate realiza un pandantiv cu amprenta persoanei dragi. Dar nu este o transpunere a ei, o copiere, ci este atingerea in sine. Astfel, de fiecare data cand va atinge pandantivul va fi ca si cum eu am fost acolo si am tinut-o de mana. Mi-ar placea sa am o astfel de amintire si cu parintii mei. Intr-o zi nu o sa ne mai putem imbratisa si tine de mana.
 
 
Acum, ce-mi veni sa va povestesc despre asta? Ar fi doua motive. Unul: Daniela m-a ajutat in campania "Un pom pentru o casa" donand spre licitare un astfel de pandantiv cu amprenta persoanei dragi. Licitatia a fost castigata de Alina si abia astept sa-i oferim cadoul. Si, al doilea, Daniela are sambata, 25 mai de la ora 11 la Miko Kids, propriul ei eveniment - O amprenta pentru viata. Va fi un eveniment frumos cu surprize pentru participanti si cine doreste sa realizeze o astfel de amintire in argint pur poate profita de ocazie. Pentru pandantivele cu amprenta unei persoane dragi trebuie sa fie prezent un reprezentant al Smallprint, deci acum este momentul. Smallprint Romania este invitata  vineri, 24 mai la Draga Mea Prietena in platou (Kanal D) de la ora 10 la 12.30 pentru a povesti despre lansarea programului Amprente Celebre. Aveti ocazia sa le vedeti pe Cristina si Paula povestind cu Smallprint Romania in direct despre modul in care celebritatile din Romania pot dona diferite amprente programului "O amprenta pentru viata". 
 
 
 
 
 
Smallprint va fi pentru prima data in Bucuresti, Daniela este clujeanca, iar 10% din toate incasarile din acea zi vor fi donate in scop umanitar. Daniela isi doreste sa ajute o Asociatie din Dej, Asociatia Emanuel Dej. Mai exact, este vorba despre o Casa de tip familial. Initiatorii acestei Case isi propun:
 
"Misiunea noastra este de a ajuta si a da speranta copiilor si tinerilor in dificultate, familiilor lor, prin cresterea calitatii vietii lor si promovand integrarea lor in societate. Ne indeplinim misiunea prin furnizarea de servicii sociale, consiliere si instruire, advocacysi lobby activitati bazate pe principii crestine."

Un cuplu inimos, mai intai au lucrat ca asistenti maternali, au decis sa mearga mai departe si au deschis acest centru. Nu este orice fel de centru, este o familie. O familie cu noua copii care si-au gasit aici adapost si intelegere. Sunt copii abandonati de familiile lor naturale. Dar si-au gasit noi parinti, frati si surori aici. Daniela a intrat in contact cu ei si din admiratie pentru munca lor isi doreste foarte mult sa-i sprijine. Asa a venit cu ideea de a dona 10% din incasarile din cadrul evenimentului Smallprint de la Bucuresti. Daniela mi-a martursit ca-i pare rau ca nu poate pune poze, trebuie acceptul Directiei de Asistenta Sociala, pentru a arata cat de mult se iubesc intre ei acesti copii.
 
 
 
(fotografie publica descarcata de pe site-ul Asociatiei)
 
Pentru ca ma stiti pragmatica si la subiect o sa va spun si ce isi propune sa cumpere din acesti bani dupa ce a discutat cu mama acestei "familii":
  • 2000 € - (reprezinta diferenta dintr-un imprumut pe care l-au facut pentru a cumpara o masina cu 9+1 locuri astfel incat sa poata transporta toti copiii la scoala);
  • 1200 lei – masina de spalat haine;
  • 650-700 lei - cuptor electric de copt;
  • 200 lei - cuptor cu microunde;
  • 150-200 lei - malaxor pentru framantat.
 
Sun dorinte normale, lucruri care exista in casa oricarei familii. Aici sunt 9 copii iar hainele sunt spalate de mana. Donatii se pot face si direct in conturile Asociatiei in linkul de mai jos:
 
 
Pentru orice alte detalii eu sau Daniela va stam la dispozitie.
Confirmarea participarii se face telefonic la numarul: 0755599912.
Un interviu foarte frumos cu Daniela Man puteti citi pe blogul Anei- Mamica Urbana.
 
Ne vedem acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu